вівторок, 26 липня 2011 р.

Папка для диска

Ще трішечки скрапбукінга)
Була я вчора на тематичному весіллі. Темою став Париж. Грала французька музика, сіяла ельфова вежа, було багато квітів та живі статуї, а розважали гостей талановиті артисти.
Вбрання мало бути відповідним, довга сунка з вишивкою (нарешті і себе любиму не обійшла я)) ), букет зі стрічками, а для повного образу і конвертик в тому ж стилі. Я люблю корисні речі, не бачу нічого у класичному конверті чи листівці окрім естетичного задоволення . мені цього мало, тому я зробила папку для диска для весільної фотосесієї (а вона там чудова буде , фотограф Наталія Каблюк) або відео., яка послугувала і конвертиком. В якості стрічки використала тканину з якої була моя суконка.

Матеріал:
скрап папір,дизайнерський  картон, шифон, намистини Сваровські.





0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...